jalan kat the curve masuk mph hilang

hari ni saya gi jalan2 kat the curve kiteorang gi makan kat satu kedai n jalan2 la kat sekitar  the curve nampak   mph kebetulan kak long benda masuk je kitorang gi  tengok buku2 kat situ n saya gi round budak2 tengok la buku cinderella la ape2 jelaaa pastu saye ikut kak long jab gi ikut ibu la lah gi raund budak2 balik n hilang terus gi kat temppat masuk ada la sorang anti yang datang mph ngan anak dia 7 minit kemudian diorang keluar anak macam cakap pasal saya n dia kate kenapa nangis saya kata ibu hilang n dia kata ingat nombor tafon ibu tak ingat dia pon nobor ibu lepas habis bagitau nobor tefon ibu kak long jumpa saya n dia jerit alyaa n kitorang gi kat ibu balik n saya beterima kasih kepada anti itu n anak dia 

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

I love pink n rainbow!!!